Продавець Grafix - производим Сертифицированное оборудование для порошковой покраски розвиває свій бізнес на Prom.ua 9 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Кошик
14 відгуків
Grafix - сертифіковане обладнання для порошкового фарбування
0 800 759 889
+380933617136
0 (800) 759 829

ПОРОШКОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ.

ПОРОШКОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ДЛЯ БІЗНЕСУ.

Порошкові технології набувають все більшу популярність. За останні два роки кількість підприємств, що пропонують свої послуги по фарбуванню виробів порошковими фарбами, помітно збільшилася. Багато виробники металоконструкцій, тентів, торгового обладнання, спортивних тренажерів, дорожніх знаків, сейфів, броньованих дверей тощо встановили на своїх підприємствах додаткові потужності з нанесення порошкових фарб. Основні переваги такої технології — економічність та оперативність. Завдяки системі рекуперації фарба, що не потрапила на деталь збирається і наноситься повторно. Втрати «порошку» складають 2-4%, тоді як втрати «рідких» фарб можуть досягати 30-50%. До того ж нанести покриття товщиною 35 мкм рідкою фарбою за один раз майже неможливо. А порошкової — запросто.
Виробник торгових наметів і рекламної продукції, що побажав залишитися неназваним, розповів: «Раніше наше підприємство окрашивало власну продукцію пензликами вручну. Ми не завжди встигали виконувати замовлення клієнтів. До того ж їх вимоги до якості продукції зросли. Тому ми вирішили перейти на порошкову технологію фарбування, що дозволило поліпшити якість продукції, безперебійно забезпечувати попит замовників, а також скоротити персонал на фарбувальному ділянці».
Голова правління ВАТ «Машинобудівний завод «ЕЛЕМ» (р. Запоріжжі, виробництво обладнання для нанесення порошкових фарб, послуги по фарбуванню) Олег Халіп каже, що «сьогодні в Україні ринок послуг з нанесення порошкових фарб тільки формується. Але за останні 2 роки технологія такий фарбування стала помітно популярнішим: сьогодні попит на ці послуги перевищує пропозицію, у споживачів з'явився інтерес до використання сучасних засобів і методик порошкового фарбування, наприклад, до забарвленні скла, дерева.

ГРОШІ

Залежно від виду застосовуваної фарби і форми виробу фарбування 1 кв. м виробу в Києві коштує від 30 грн. до 200 грн. Сьогодні ціна 1 кг ходового «порошку» становить 40-80 грн. На фарбування 1 кв. м поверхні потрібно 150-200 р. Якщо брати витрата по максимуму, то 1 кг фарби вистачить на 4-5 кв. м. От і рахуйте. Як стверджує один з покрасочников, «в кінцевому підсумку три долари з квадрата ми маємо». За оцінками операторів ринку, капіталовкладення в фірму, яка пропонує послуги з нанесення порошкових фарб ($20-50 тис ), можна «відбити» за пів року.

ПЕРСОНАЛ

Проблем з пошуком працівників практикуючі покрасочники не відчувають. Навіть найобережніші виробники обладнання кажуть, що для оволодіння початковими навичками нанесення порошкових фарб людині потрібно не більше двох тижнів. До речі, виробники обладнання навчають персонал замовника основам технології порошкового фарбування. А різні тонкощі і секрети технології працівник дізнається вже в процесі самостійної роботи. Обладнання з нанесення порошкових фарб — високотехнологічне і його необхідно грамотно обслуговувати. Тому при підборі персоналу буде правильно віддати перевагу працівникам з технічною освітою. Адже від стану устаткування та дотримання технологічних режимів залежить якість кінцевої продукції. Чисельність персоналу залежить від обсягів виробництва. Бригада рядовий фарбувальної фірми складається з 2-4 чоловік. Один напыляет фарбу, а решта займаються підготовкою виробу до фарбування і вантажно-раз-грузочными роботами. Заробітна плата рядових працівників становить $250-350. Крім власне робочих підприємству потрібні 1-2 менеджера, які будуть займатися пошуком клієнтів. Таким менеджерам зазвичай платять по $200+%.

ПРИМІЩЕННЯ

Для ділянки з нанесення порошкових фарб необхідно приміщення площею 200 кв. м. Деякі виробники стверджують, що ділянка підготовки поверхні було б непогано розмістити в окремому приміщенні. Крім того, необхідні складське та адміністративне приміщення (в цілому — ще 100 кв. м). Сьогодні в Києві орендна плата за 1 кв. м опалюваної виробничого приміщення становить $2-5 в місяць.

ДОКУМЕНТИ

«Друкарсько-передплатна» кампанія з реєстрації ділянки з нанесення порошкових фарб звичайна. Особливих дозвільних документів оформляти не потрібно. Потрібно розробити проект ділянки, погодити його і затвердити в органах місцевої адміністрації, санстан-ції, пожежної інспекції, служби Госнадзорохрантру-так, у постачальників води, електроенергії. За словами покрасочников, на оформлення дозвільних документів піде 2-4 місяця і буде потрібно $2-4 тис. до Речі, «порошковий» бізнес супроводжує поки єдиний нормативний документ: ГОСТ 9.410-88 «Покриття порошкові полімерні. Типові технологічні процеси», розроблений ще при Союзі. Досі він ніяких змін не зазнав. Незважаючи на його старість і відсталість від життя, фахівці радять потенційним майстрам порошкових справ його вивчити.

СИРОВИНУ

В залежності від виду основи (сполучною смоли) порошкові фарби поділяють на епоксидні, поліефірні та епоксидно-поліефірні (або гібридні). Фахівці стверджують, що епоксидні та епоксидно-поліефірні фарби застосовують для фарбування виробів, які використовуються здебільшого в приміщенні. Ці фарби володіють високою хімічною стійкістю і відмінними механічними властивостями — еластичністю, ударо-міцність. Поліефірні фарби краще всього наносити на дорожні знаки, рекламні щити та ін., оскільки порошки на основі поліефірних смол стійкі до впливу сонця, повітря і води. Згідно з твердженнями покрасочников, в Україні порошкові фарби виробляє тільки ТОВ «Українсько-американське підприємство «Трібо» (р. Донецьк), та й то більше для власних потреб. Серед імпортних порошкових фарб попитом на українському ринку користується продукція компаній INVER (Італія), TEKNOS (Фінляндія), DuPont Powder Coatings (Франція), Pulver (Туреччина), Oxyplast (Бельгія-Туреччина), Tiger (Австрія) та ін.

ТЕХНОЛОГІЯ І ОБЛАДНАННЯ

Перший етап фарбувального техпроцесу — підготовка виробу, другий — напилення порошкової фарби, третій — розплавлення і полімеризація порошкового покриття в спеціальній печі. У ході підготовки виріб миють у спеціальних ваннах різними миючими засобами, що містять фосфати заліза або цинку. Процес підготовки також називають фосфатированием, хроматированием, пасивуванням і т. д. До підготовки поверхні також можна віднести обробку металу піском або залізної дробом у спеціальній машині, званої в народі «пескоструйкой» і «дробеструйкой». Коштують ці верстати недешево, і обзавестися такою технікою можуть собі дозволити потужні фірми з великими обсягами виробництва. Тому початківці задовольняються організацією мийного ручного ділянки. Оброблене виріб сушать і відправляють на фарбування. Порошкову фарбу на заздалегідь заземленную деталь наносять в спеціальній камері ручними або автоматичними напылителями. Разичают трібостатичні і електростатичні напылители. При трибостатическом способі частинки порошку заряджаються в результаті їх тертя об стінки турбіни напылителя, а при електростатичному — від зовнішнього джерела електроенергії. За словами покрасочников, добре б обзавестися і «электростатиком», і «трибостатиком». За допомогою першого напилити порошок у важкодоступні місця важко, а другий вільно задуває фарбу куди завгодно. Фарбу наносять у спеціальній камері, яка вловлює не осіли на виріб частинки порошкової фарби і повертає їх у фарбувальний процес. Камери бувають тупикові і прохідні. В тупикових фарбують малогабаритні вироби, а в прохідних — довгомірні. Після нанесення порошкової фарби деталь поміщають у піч, де при температурі 150-220°С порошкова фарба розплавляється і через 15-30 хв утворює полімерне покриття. Є полимеризационные печі, що працюють на електроенергії, природному газі або рідкому (дизельному) паливі. В Україні до недавнього часу випускали тільки «електричні печі. Зараз на увазі подорожчання електроенергії доцільно використовувати ІК системи в печах полімеризації. По словам специалистов, очень важными параметрами для печей являются время выхода на заданный температурный режим (в загруженном состоянии) и точность поддержания температуры в различных точках объема печи. Именно эти показатели характеризуют производительность печи и качество процесса. В камеру напыления и печь деталь подают на подвеске-перегружателе или специальных тележках, которые передвигаются по подвесным и напольным рельсам. Основной парк оборудования покрасочного пункта целесообразно дополнить линией подготовки воздуха и промышленным пылесосом.

СБЫТ

Одно дело — красить собственную продукцию, другое — оказывать услуги по покраске. В каждом отдельном случае предприятие ведет себя на рынке по-особому. В первом случае поиск клиентов не является первоочередной задачей, иногда такие компании на сторону вообще не работают. Фирмам, оказывающим исключительно услуги по покраске, придется более активно предлагать себя клиентам, чаще участвовать в выставках, интенсивнее давать рекламу в газеты и журналы, пока они параллельно не освоят производство каких-нибудь металлоизделий. По словам специалистов, к такому финалу приходит большинство фирм. Ян Паламарчук, менеджер по продажам ООО «Полимерколор» (г. Бровары, Киевская обл. ; услуги по нанасению порошковых красок), отмечает, что «клиенты у покрасочников — специфические. Они заранее знают, к кому обращаться, у кого какое оборудование, кто какую использует краску и пр. В основном переговоры ведутся только о стоимости услуг, предоставляемых скидках, сроках выполнения заказа, формах оплаты. Поэтому необходимости в широкомасштабной рекламе нет. Достаточно размещать информацию о себе в прайс-листах специализированных журналов и газет. Але, незважаючи на це, постійний пошук клієнтів необхідно вести».

Основа всього –
прагнення до досконалості!